בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות המראה של הגינה הפרטית. הגינה היא לא עוד סתם שטח או חלקת אדמה לצד הבית, אלא מקום המהווה את הלב של הבית והאזור הראשון אליו שמים לב עוברי האורח ובאי הבית. הלכך, כיום הולכת וגוברת המגמה להשקיע בהקמת גינות יוקרה, המשדרגות את המראה העיצובי של כל בית בצורה מרשימה. על עיצוב גינות יוקרה אמונים מעצבי גינות ואדריכלי נוף מומחים שבהכשרתם למדו כיצד להפוך גינה אפורה וחסרת כל אלמנטים עיצוביים לאזור צבעוני ושופע יופי המקרין חן על סביבת הבית. את הגינות ניתן לעצב כיד הדמיון של המעצב בשילוב הבקשות והחזון העיצובי האישי שלכם. ניתן לעצב את הגינה בכל סגנון שתרצו – כפרי, יפני, מודרני, קלאסי, נקי ועוד.

גינה סודית בבית לשימור בתל אביב

גינה מיוחדת בנווה צדק

כיצד נהפוך את הגינה הפרטית שלנו ליוקרתית?

ראשית כל, הכול מתחיל בתכנון. לאחר הפגישות וההחלטה על הסגנון העיצובי של הגינה המעצב מכין תכנית התואמת את סוג הגינה, גודלה ומיקומה, בין אם היא בחצר, בגג או במרפסת. התוכנית בנויה ממספר שלבים כשהשלב הראשון הוא השלב הרעיוני של המראה כללי של אזורי הרחבות בגינה השלבים הבאים כוללים תהליך עבודה מפורט יותר של כל האלמנטים בהם ייעשה שימוש בגינה, אם זו צמחייה, השקיה, דשא או אלמנטים אחרים כמו חשמל, תאורה ועוד.

את הגינה, כאמור, ניתן לעצב כיד הדמיון. ניתן להכניס בה מגוון אלמנטים שיהפכו אותה לנוצצת כלפי חוץ. הדבר הבסיסי הוא הצמחייה, כשניתן לעצב את הגינה בסוגי צמחים שונים, בגדלים ובצבעים יפהפיים. לקראת עונה הקיץ והחגים, למשל, עיצוב באמצעות צמחים בעלי פריחות לבנות יכול להפוך את הגינה לחגיגית ויוקרתית. ניתן לעצב את הגינות בצמחי תלבין בעלי פריחות נאות כמו הלוונדר והרוזמרין שגם מפיצים ריח נעים ומעורר לסביבה.

אלמנטים של מים הם עוד דרך להפוך את הגינה למושכת ויוקרתית. בריכות נוי לגינה מוסיפות המון למראה העיצובי ולתחושה של הבאים לגינה. המים מסמלים חיים, שלווה ורוגע ומעניקים לנו תחושה של מעין פארק עירוני קטן הנמצא בתוך הגינה הפרטית שלנו.

לעיצוב גינה יוקרתי דרוש גם ריהוט גינה יוקרתי, אם זה פסלים יפים, פינות זולה וישיבה, ערסלים, נדנדות ושאר ריהוט ואלמנטים דוממים המשלימים את הטבע והחיים של הגינה. המעצב דואג לעשות את האיזון המושלם בין הדומם לחי, כמובן תוך כדי התחשבות ברצונות של בעלי הגינה.

מעצבי הגינות עובדים גם עם כל בעלי המקצוע הרלוונטיים לעיצוב הגינה – אנשי תאורה, חברות המספקות ריהוט גן יוקרתי, גננים, חשמלאים, מתקיני דקים ועוד שלל גורמים מקצועיים. הראייה של מעצבת הגינות היא כוללנית כשהמטרה היא לבחור את האלמנטים המתאימים ביותר ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור הגינה אותה אתם מדמיינים בראשכם.

לעיצוב גינת החלומות
צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

לעיצוב גינת החלומות צרו עמנו קשר